zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Genomineerden B2B Marketing Award 2013 bekend

12 februari 2013 - Wie zijn er nog in de race om de B2B Marketing Award in de wacht te slepen? Welke ondernemingen blinken uit in overall B2B marketing performance? En hebben daarmee de jury overtuigd klaar te zijn om award in de wacht te slepen op donderdag 14 maart tijdens het B2B Marketing Forum? Na een intensief juryberaad zijn de finalisten voor de B2B Marketing Award 2013 bekend.

De jury bestaat dit jaar uit Hans Molenaar van Beeckestijn Business School, Elly Langeveld van Xerox, Albert Jan Huisman van Kennedy van der Laan en Ment Kuiper van Novis Competence Center. Met trots presenteren zij de finalisten:


• Deli XL
• KLM
• Rabobank 

Stemmen
Juryvoorzitter Hans Molenaar: "We moesten een keuze maken uit vele mooie cases. Ik vind het fantastisch dat de aandacht voor B2B en ook het niveau in B2B marketing zo enorm gegroeid is. Binnen B2B vormen digitale en sociale media steeds meer de hoeksteen van het marketingbeleid. De drie genomineerden hebben alle drie vernieuwing en effectiviteit hoog in het vaandel staan. Het zijn drie bijzondere cases die B2B marketeers zeker zullen inspireren"
De drie kanshebbers staan op het podium op 14 maart in ‘De Overkant’ – live! – Zij gaan de strijd met elkaar aan tijdens het B2B Marketing Forum. En u kunt daar bij zijn! Bovendien telt uw stem. U bepaalt samen met de jury wie er wint. Heeft een van de finalisten nu al uw voorkeur? Meld u dan aan via www.b2bmarketingforum.nl

Over de B2B Marketing Award

In 2010 introduceerde spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Finalisten NIMA B2B Award bekend
 Online marketing in B2B in 2014 relevanter dan persoonlijk contact
 Meer budget voor B2B marketing
 Online en interactief adverteren neemt explosief toe
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10