zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

CRM in toekomstperspectief: wat gaat veranderen?

13 juni 2012 - "De manier waarop bedrijven CRM moeten gaan hanteren, is sterk aan verandering onderhevig." Dit zijn de woorden van Fred van 't Hoff directeur van Scope Marketing Technology (SMT). Zo is de nieuwe trend ‘BYOD’ (Bring Your Own Device) een belangrijke ontwikkeling waar organisaties rekening mee moeten houden.

Voor jonge werknemers van de ‘Generatie Einstein’ is het invoeren van alle relevante informatie op de PC van de werkgever niet meer vanzelfsprekend. Steeds meer medewerkers maken voor het werk gebruik van hun eigen hard- en software die de voorkeur verdienen. Deze trend heeft tot gevolg dat informatie-uitwisseling, met betrekking tot klantgegevens, binnen de organisatie bemoeilijkt wanneer wordt gewerkt met een centraal CRM-systeem. Van 't Hoff geeft aan dat ontwikkelingen op het gebied van decentralisatie van data-entry dus tot gevolg hebben dat een strak gestuurd centraal CRM-systeem niet meer past in de huidige en toekomstige digitale wereld waarin bedrijven moeten overleven. 



Apps
SMT erkent deze onontkoombare verandering. Van ‘t Hoff is van mening dat CRM zich moet aanpassen aan de wereld van de draadloze tablet en smartphone. "Ook Apple software wordt een factor om rekening mee te houden. ‘Apps’ wordt het nieuwe sleutelwoord binnen de CRM-wereld. Het is van groot belang dat alle beschikbare informatie met behulp van kleine CRM Apps in een database terecht kan komen. CRM-software zal zich aan moeten passen aan de werknemers en de klanten van de toekomst. CRM-leveranciers moeten succesvolle Apps op de iPhone, iPad en Android systemen als voorbeeld nemen om te begrijpen welke kant het op moet met de software. Ook zal CRM-software meer een integratiehulpmiddel moeten worden in plaats van een toepassing," aldus van ‘t Hoff. 

Gratis seminar
SMT organiseert 21 juni een seminar waarbij samen met ICT-adviseurs de gevolgen van de trends (waaronder BYOD) en de daarbij behorende kansen en bedreigingen worden bediscussieerd. Het seminar zal in het teken staan van kennisdeling met betrekking tot de toekomstvisie op het gebied van CRM. Daarnaast streeft SMT naar het sluiten van een aantal partnerships met geselecteerde ICT-adviseurs, waardoor volgens SMT kennis kan worden gebundeld en optimaal kan worden ingespeeld op de toekomst van CRM.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Nederlanders in door corona getroffen sectoren hebben weinig interesse in omscholing naar techniek
 COVID-19 debet aan stijging politieke risico’s in thuislanden Nederlandse handelspartners
 40 procent van de jonge werknemers staat al met één been buiten
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Mobiele CRM levert concurrentievoordeel op
 Webcare bedrijven verbeterd, maar het kan altijd nog beter
 Genomineerden beste Nederlandse klantcontactcases bekend
 ‘Bring Your Own Device’ is al dagelijkse realiteit
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Stappenplan voor automatische e-mail campagnes
Door termen als triggers, leadscoring, notificaties, koppelingen, vullingsgraad zie je door de bomen het bos niet meer op het gebied van e-mail marketing automation. In dit white paper legt Spotler al die termen en de voordelen ervan uit. Inclusief handige woordenlijst.
Download het white paper
Lees verder
Hoe verzamel je met gewijzigd cookie beleid de juiste data?
reacties
Vakantiegeld is dit jaar bonus in plaats van vakantiebudget (2) 
Van 1001 wachtwoorden naar nul? (1) 
Nissan NV200 (1) 
Vertrouwen van managers in medewerkers tijdens thuiswerken is groot (1) 
Koffie halen kan bron van conflict zijn (1) 
Aandelen weer in de gunst  (1) 
Jongeren willen weer zeeman worden (1) 
top10
Verbeter uw supply chain, verbeter uw klantervaring
Intelligente Automatisering nieuwste trend, maar finance professional heeft geen idee wat het is
Vertrouwen van managers in medewerkers tijdens thuiswerken is groot
Werkende prefereert goed luchtreinigingssysteem boven coronavaccinatie
Vier tips voor een digitale lenteschoonmaak voor uw foto’s en video’s
Vakantiegeld is dit jaar bonus in plaats van vakantiebudget
World Password Day stond stil bij wachtwoordbeheer
Vijf tips om persoonsgegevens te beschermen tegen dark web-cybercriminelen
Covid, cyber, compliance en ESG zijn de grootste risico's voor de financiële dienstensector
De cyberdreiging van vaccinaties
meer top 10