zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Internationaal succesvolle merken delen aantal eigenschappen van ceo

2 januari 2012 - Bedrijven met merken die wereldwijd marktleider zijn hebben ceo`s met een bepaald DNA en functiebegrip. Marc de Swaan Arond, medeoprichter en directeur van Effective Brands in New York, geeft een opsomming van de benodigde kwaliteiten.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Waarden? Welke waarden?
 Risicogedrag in privéleven wordt doorgetrokken in professionele bestaan
 CEO cruciaal voor goed talentmanagement
 Toffe kerels blijven langer aan de top
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10