zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klantenservice heeft culturele omslag nodig

1 september 2011 - Het toenemende gebruik van social media dwingt organisaties hun klantenservice op een andere manier in te richten. En dat betekent niet alleen dat op een andere manier service verleend moet worden, maar ook dat er nieuwe medewerkers moeten worden aangetrokken en dat er in technologische implementaties geïnvesteerd moet worden.


 
 Doorsturen   2 reacties  

 

Laatste nieuws

 Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
 Zo profiteert het bedrijfsleven van Augmented Reality
 Meer dan een kwart slachtoffer van cybercriminaliteit afgelopen jaar
 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 Kwaliteit klantenservice holt achteruit
 Slechte klantenservice kost miljarden
 Tien tips voor een betere klantenservice
 
 
reacties
 
Mauritz  |   | 
1-09-2011
 | 
16:38 uur
Of nieuwe media borg staan voor een betere respons, een betere kwaliteit van het klantenkontakt moet nog aangetoond worden.Vooral in de interpersoonlijke communicatie schuilt de kracht om vertrouwen te winnen of te behouden of te herstellen.De alchemie van talenten in dit probleemgebied is nog niet heel duidelijk.
Marloes | Klantenservice  |   | 
20-09-2011
 | 
09:37 uur
Klantenservice zonder social media kan echt niet meer. Communicantie via nieuwe media gaat razendsnel. Een serieuze klantenservice moet daar bovenop zitten.

Marloes Prins

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Bespaar tijd door je boekhouding online bij te houden
Op deze manieren kun je je werkkapitaal verruimen
Werknemer heeft geldproblemen, is dat jouw probleem als manager?
Technologie, zo blijf je op de hoogte
Hoe kun je competenties als professional verbeteren?
reacties
Huiseigenaren met hogere inkomens zitten er warmer bij (1) 
Explosieve groei in zoekvolume voor ‘werken op afstand’ (3) 
Philips Lighting gaat Nederlandse hockeyvelden verlichten (1) 
82 procent meer internetoverstappers door thuiswerk-situatie (1) 
Rabobank: Nederlandse economie in recessie (2) 
Zes tips om zo efficiënt mogelijk thuis te werken (2) 
Update: Dure dollar raakt Procter & Gamble (1) 
top10
Een beetje geluk in huis: welke bloemen u juist nú moet geven
Thuiswerkenden niet bezig met privacy bij videobellen
Vijf tips voor een perfecte videosollicitatie
Verveling slaat toe, mensen maken massaal fotoboeken
Veel angst en onzekerheid op de werkvloer en thuis door corona
Drie op de tien Nederlanders kunnen collega’s slecht bereiken
ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn
Houd continuďteit en vaart in samenwerkingsprojecten ondanks corona
Moderne medewerker ondervindt problemen met geluiden
Koffiemachine voor kantoor: drie tips
meer top 10