zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Facebook kan dienen als verlengstuk van marketing

10 augustus 2010 - Facebook moet niet worden gezien als marketingtool maar veeleer als verlengstuk van marketing. Dat bepleit Rogier Deen, eigenaar van onlineadviesbureau Viva la Media.

Het online smoelenboek Facebook blijft maar groeien. Popster Lady Gaga heeft inmiddels meer dan 10 miljoen vrienden geworven en Starbucks heeft die grens ook gepasseerd. In Nederland telt Facebook circa 2 miljoen gebruikers. 


Lees verder in Vaknieuws.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Bent u wel te vinden op sociale media?
 Meer reclamegeld naar Facebook
 Twitter en Facebook groeien
 
 
 
reacties
 
Civile  |   | 
10-08-2010
 | 
13:51 uur
Helemaal mee eens. Tenminste wat het voorbeeld van Lady Gaga in het artikel dan betreft. Je kunt eenvoudig een profiel aanmaken en je heel veel 'followers' verwerven maar of je dat nu kunt gebruiken als ......

Natuurlijk, je kunt heel ludiek een wetenswaardigheidje je laten ontglippen die tot doel heeft als run op een volgend album. Maar in kleinere zin geeft het alleen maar aan dat het een klein stukje waarde heeft die redelijk vluchtig van karakter blijkt.

Als je zoveel weet op te bouwen zegt het zeker iets over je naamsbekendheid maar voorts? Ik zit ook op twitter en zie het als een ludiek medium waar je soms een knipoog tegen komt. Verder zie ik eigenlijk nog niet erg veel toegevoegde waarde.

Maar eerlijk is eerlijk, zo commercieel ben ik nu ook weer niet.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10