zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zes strategieŽn om de klantervaring te verbeteren in het digitale tijdperk

3 augustus 2016 - Een uitstekende klantervaring bieden is essentieel voor organisaties in haast iedere branche, met name door de steeds hogere klantverwachtingen. Daarom blijven onder andere banken en retailers innoveren en nieuwe on- en offline technologieën introduceren, zoals beacons en locatiegebaseerde diensten, om de klantervaring te verbeteren.

 Digitale technologieën zoals social, mobiel, analyse, cloud en sensoren worden al breed door consumenten ingezet. Deze technologieën bieden kansen voor organisaties om op een effectievere manier klantbetrokkenheid te creëren. Uit recent onderzoek van Cognizant onder Nederlandse CMO’s blijkt dat bijna de helft zegt dat een succesvolle digitale strategie in de eerste plaats ROE (return on engagement) oplevert voor de organisatie.
 
Kijk op Brisk Magazine voor zes strategieën die helpen organisaties klantervaringen en -betrokkenheid te verbeteren en zo bedrijfsgroei te stimuleren.


Bron: Brisk Magazine
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Goede kansen mbo'ers op de arbeidsmarkt
 Werknemer vindt databeveiliging een taak voor de werkgever
 Aantal banen in de crypto-industrie verviervoudigd
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zorg voor consistente klantervaringen met SIP trunking (spraakdiensten)
 Klantervaring centraal: de vijf belangrijkste trends in digital marketing
 Klantcontactcenters beschikken over schat aan data voor klantanalyses
 Betere klantervaring belangrijker dan kostenreductie
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
CEO: zet ethisch handelen medewerker hoger op de bedrijfsagenda (1) 
Goed management boost de productiviteit  (1) 
Pakketdiensten vergelijken: besparen op verzendkosten (1) 
Leadgeneratie, social selling en contentmarketing niet op niveau (1) 
ĎCloudmastersí versnellen eigen mogelijkheden om branchegenoten te verslaan (1) 
Ga tijdig met complimenten aan de slag! (1) 
Verbetering huis: verandering tuin heeft grootste voorkeur (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
Nedap 50.2  2.9 %
TNT express 8.45  -9.5 %
USG people 17.2  -1.5 %
Corio 52.5  -1.1 %
Beursupdate: AEX op Wall Street
Intel boekt recordomzet, maar minder winst
Starbucks boekt hogere omzet en winst per aandeel
meer beurs
top10
Strengere eisen papiervernietiging door invoering AVG
Goed management boost de productiviteit
Nederlandse bevolking heeft financiŽle dode hoek
Man tevredener over hoe partner met geld omgaat dan vrouw
VCP: meer rekening houden met eisen werknemer
Toekomstige banen geen sciencefiction
Watjesverkoop: maak uzelf niet blij met een dooie mus
Tien inzichten uit 25 jaar beleggen in Emerging Markets Debt
Nieuwe cookieregels bedreiging voor media-industrie
Weinig angst voor opkomst robotcollegaís
meer top 10
vacatures
meer vacatures