zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Genomineerden NIMA AWARDS 2011 bekend

15 september 2011 - Het is zover! De zeventienkoppige jury heeft de genomineerden voor de NIMA AWARDS 2011 bekend gemaakt. Uit vele inzendingen zijn vijf kanshebbers per categorie gekozen die tot 20 oktober hun case kunnen voorbereiden om uitgeroepen te worden tot finalist van hét Marketing Event van 2011. De winnaars worden tijdens de NIMA AWARDS 2011 op 24 november gekozen en bekroond.

René Repko, marketingdirecteur van de Hema en juryvoorzitter van de NIMA AWARDS 2011: ‘Het meest spannende in de lijst zijn de 'wild horses', cases die niemand op z’n netvlies had, en die ineens naar boven komen’.



Marketingbedrijf van het jaar
De genomineerden in de categorie Beste Marketingbedrijf van het jaar zijn:
• KLM
• Wehkamp
• Jumbo Supermarkten
• ASN
• Scotch & Soda 

Duurzaam Ondernemen

De genomineerden in de categorie Duurzaam Ondernemen zijn:
• Plus Supermarkten
• Ugly Foods
• Ricoh
• Arla Foods
• DSM 

Klantgericht Ondernemen

De genomineerden in de categorie Klantgericht Ondernemen zijn:
• SOA Aids Nederland
• Rituals
• Vanmoof fietsen
• Seats2meet.com
• Cool Blue 

Digitale Marketing

De genomineerden in de categorie Digitale Marketing zijn:
• Vodafone
• Droam.nl
• ID&T
• Eliza was here
• We transfer 

Inspiratiebronnen
Frank van Delft, directeur NIMA: ’Net als alle andere prijzen zijn de NIMA AWARDS een waardering voor het geleverde werk, maar daarnaast zijn het stuk voor stuk inspiratiebronnen voor de toekomst."
De cases worden op dit moment gebouwd in samenwerking met de Senior Marketing Professionals (SMP) die dit traject als onderdeel van hun permanente educatie ondersteunen. De twintig finalisten die op 20 oktober door de vakjury gekozen worden, zullen tijdens het Awards event op 24 november hun case pitchen om zo de steun van de jury en de event bezoekers voor zich te winnen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Finalisten NIMA AWARDS 2010 bekend
 Succesvolle marketeers ‘praten als de CFO en denken als de CEO’
 Helft bedrijven gebruikt geen social media voor marketing
 Authenticiteit verslaat social media als marketingtopic
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10