zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Minder geld voor interne communicatie

7 mei 2010 - Crisistijden zijn goede én slechte tijden voor de interne communicatie. Vaak gaat er extra aandacht uit naar interne communicatie, maar tegelijkertijd krijgen interne communicatieprofs daar minder middelen voor. Deze dualiteit blijkt uit een recente enquête van de Belgische Vereniging voor Interne Communicatie (BViC).

6Minutes.be schrijft erover. Slechts één op vijf vindt dat de crisis geen of weinig invloed heeft op de organisatie. Een derde moest het met minder medewerkers stellen en 85 procent met minder budget. Toch staat dit een verdere professionalisering niet in de weg. 



Meer belang
Er werd vooral bespaard door het uitstellen van investeringsprojecten (bijvoorbeeld op het gebied van intranet), een vermindering van het aantal interne evenementen of campagnes en budgetverlagingen inzake personeelsbladen. Toch heeft 38 procent de indruk dat het belang dat de organisatie aan interne communicatie hecht gestegen is sinds de crisis.


Bron: 6Minutes
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Intranet wordt massaal vernieuwd
 CEO focust momenteel op interne communicatie
 Vijf tips om uw intranet te verbeteren
 Enkele tips tegen media-overload
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10