zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Opel minst populaire automerk onder zakelijke rijders

21 december 2009 - Een onderzoek onder zakelijke rijders op Linkedin laat zien dat 37 procent niet dood gevonden wil worden in een auto van het merk Opel. Keuzemogelijkheden binnen het onderzoek van SalesProfs waren VW, Skoda, Opel, Renault en Alfa

 
 Doorsturen   3 reacties  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zakelijk rijder (m) gevaar op de weg
 Zakelijke rijder kiest vaker voor hybride
 Oude auto levert u belastingvoordeel op
 Diesel blijft belangrijkste zakenauto
 
 
reacties
 
SalesProfs  |   | 
21-12-2009
 | 
14:18 uur
Voor de liefhebbers voor de complete uitkomst hier de link naar de poll
(Klik hier)

En hier onze eigen test met de Opel naar aanleiding van het onderzoek
(Klik hier)
Jasper Borghesi  |   | 
21-12-2009
 | 
14:29 uur
De ergenis van (bijna) elke verkoper is blijkbaar het rijden van een Opel waar je ook nog bijtelling voor moet betalen. Schandalig!
Hopelijk leidt ons artikel naar een wisseling van autobeleid binnen sales organisaties zodat we weer positieve zakelijke rijders en dus verkopers op de weg hebben. 2010 Opel vrij?
S Kuijken  |   | 
21-12-2009
 | 
21:54 uur
Dood gevonden willen worden in.... Vind ik niet zo'n smakelijke kwalificatie. Als Salesprofs zijnde zou ik me er niet mee willen associëren. Ondanks de wetenschap dat schokkende/prikkelende uitspraken voor publiciteit zorgen. Het middel is hier erger dan de kwaal. Valt er geen opzienbarende conclusie uit t onderzoek te gebruiken als Header?
Zalige Kerst. Stefan Kuijken

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10