zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Adverteerder blijft reclamebureau slechts anderhalf jaar trouw

21 augustus 2006 - Adverteerders wisselen regelmatig van reclamebureau. Gebrek aan creativiteit staat bovenaan het lijstje van redenen voor vertrek. Op de tweede plaats komt de ontevredenheid over de wijze waarop het account wordt behandeld. Vooral het niet nakomen van afspraken wekt veel ergernis. Opvallend is dat het ontbreken van strategische competentie van het bureau pas op nummer vijf in het rijtje staat.

De gemiddelde tijd die adverteerders hun bureau trouw blijven is anderhalf jaar. Dat blijkt uit onderzoek onder 528 Duitse adverteerders.


Bron: Marketing Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10