zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Adverteerder blijft reclamebureau slechts anderhalf jaar trouw

Adverteerders wisselen regelmatig van reclamebureau. Gebrek aan creativiteit staat bovenaan het lijstje van redenen voor vertrek. Op de tweede plaats komt de ontevredenheid over de wijze waarop het account wordt behandeld. Vooral het niet nakomen van afspraken wekt veel ergernis. Opvallend is dat het ontbreken van strategische competentie van het bureau pas op nummer vijf in het rijtje staat.

De gemiddelde tijd die adverteerders hun bureau trouw blijven is anderhalf jaar. Dat blijkt uit onderzoek onder 528 Duitse adverteerders.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10