zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Hugo Boss wordt ook vrouwenmerk

28 april 2006 - De ruim zittende pakken van modebedrijf Hugo Boss krijgen steeds meer vrouwelijke concurrentie. Het Duitse modehuis heeft in het afgelopen kwartaal flink kunnen profiteren van een sterke verkoop bij zijn divisie voor vrouwenkleding. De omzet steeg daar met 67 procent tot 44 miljoen euro. De winst bij dat onderdeel verdubbelde tot 2,6 miljoen euro. Dat maakte Hugo Boss donderdag bekend.


Beter


Vooral in Duitsland gingen de zaken voor de wind. Daar steeg de verkoop met 16 procent tot 97 miljoen euro. De Europese verkoop ging met 11 procent omhoog tot 330 miljoen euro. De resultaten van het kledingconcern zijn beter dan analisten hadden verwacht. Zij gingen in doorsnee uit van een nettowinst van 58 miljoen euro op een omzet van ruim 445 miljoen euro. Hugo Boss heeft zijn winst- en omzetverwachtingen voor dit jaar naar boven bijgesteld.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10