zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Verveling slaat toe, mensen maken massaal fotoboeken

Mensen gaan dingen doen waar ze eerder niet aan toekwamen

1 april 2020 - De afgelopen weken zijn voor bedrijven een enorme uitdaging geweest. De winkelstraten zijn leeg en veel zaken zien hun omzet teruglopen. Bij Fotofabriek is het tegenovergestelde het geval. Doordat mensen in groten getale thuiswerken is de vraag naar fotoboeken enorm gestegen.

Ondanks dat vakanties, weekendjes weg, trouwerijen en verjaardagen zijn afgelast, worden er massaal fotoboeken gemaakt. Het merendeel van Nederland zit nu al twee weken thuis en langzamerhand begint de verveling toe te slaan. Zo worden de boeken weer uit de kast gehaald, de legpuzzels afgestoft en draaien de servers van Netflix overuren.


‘’We merken dat onze klanten hun extra tijd juist nu benutten om hun oude foto’s van zolder te halen en nog dat ene fotoboek te maken waar ze normaal maar niet aan toekomen. Zo is het aantal gestarte projecten in het ontwerpprogramma met 43 procent gestegen ten opzichte van vorig jaar. Een fotoboek maken kan soms een tijdrovende klus zijn, wat het een perfecte remedie maakt tegen verveling, ‘’ vertelt Richard Westra, Marketing Manager Fotofabriek.
Naast een stijging in het aantal fotoboeken dat wordt besteld, is er ook een duidelijke stijging te zien in de verkoop van kaarten en chocolade met een gepersonaliseerde wikkel. Mensen willen in deze tijd elkaar een hart onder de riem steken, om op die manier te laten weten dat zij aan elkaar denken.

 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
 Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
 Driekwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Hoogopgeleide switcht van baan uit verveling
 Verveling is een bron van creativiteit
 Zes manieren om uw saaie baan weer interessant te maken
 Vakantieperiode leidt tot verveling op werkvloer
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Zo geef je het kantoor een nieuwe look
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
Bedrijven in EMEA missen tools om waarde uit hun data te halen
Innovatie helpt organisaties om flexibel te blijven in uitdagende tijden
IT-vacatures ondanks coronavirus nog steeds lastig in te vullen
meer top 10