zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nederlanders hadden massaal de lentekriebels

20 maart 2017 - Nederlanders hebben massaal de lentekriebels en dat resulteerde vorig weekend in een sterke groei in zoekopdrachten naar cabrio’s online. Dat blijkt uit data van autosite AutoTrack.nl

Ook werden er meer cabrio’s verkocht. Vooral op zondag werd veel gezocht. De meest populaire cabriolet online is de Peugeot 206 en de meest geliefde kleuren zijn blauw en groen. Mannen zochten het vaakst en ook consumenten in de leeftijdsgroep van 45 tot 64 jaar. In de leeftijdscategorie 45 jaar en ouder zijn vooral de luxe merken zoals Mercedes, BMW en Audi in trek en bij consumenten tussen achttien en 44 jaar oud zijn Peugeot en Audi de meest populaire merken. Het budget waarop gezocht wordt, varieert van 10.000 tot 20.000 euro.


 
Top vijf van meest gezochte cabrio’s
1)      Peugeot 206
2)      Peugeot 307
3)      Audi A5
4)      Fiat 500c
5)      Opel Tigra
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

  ‘Een composable infrastructuur’: lego voor de IT-afdeling
 Nederlander maakt zich zorgen om privacy, maar handelt daar niet naar
 Weg met de Data Protection Officer!
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Meeste cabrio’s overgehaald uit buitenland
 Geen cabrio’s of geraniums voor senioren
 Valentijnsrode auto weer geliefder
 Kleine auto uit A-segment meest geïmporteerd uit Duitsland
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Drie redenen waarom web accessibility nu uw aandacht verdient (3) 
Online shopper slaat 's avonds zijn slag (1) 
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa (1) 
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto (1) 
Bouw en civiele sector groeien fors  (1) 
Vrouwen overheersen mannen bij online aankopen (1) 
Een op drie werknemers shopt online tijdens werktijd (1) 
top10
Weg met de Data Protection Officer!
Stijging Britse werkzoekenden naar baan in de EU
Waarom spraakgestuurde apparaten de customer journey transformeren
Brabantse (tech)bedrijven populair onder bèta-talent
Arbeidsmarkt werkt door in loonafspraken
Robotisering voor veel bedrijven nog ver-van-mijn-bed-show
De lat moet hoger op het gebied van privacy
‘Een composable infrastructuur’: lego voor de IT-afdeling
Nederlander maakt zich zorgen om privacy, maar handelt daar niet naar
Vier best practices voor een transformatie van finance
meer top 10
vacatures
meer vacatures