zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Vijf tips om zakenreizen optimaal voor te bereiden

17 mei 2016 - Net als bij een vakantie gaat het volgende ook op voor een zakenreis: regel alles goed voordat u of uw medewerker aan de reis begint. Veel bedrijven vergeten dat een zakenreis tot in detail geregeld moet worden. Uit een recent onderzoek van BCD blijkt dat zakenreizen slecht voorbereid worden en dat organisaties vaak niet eens weten waar hun medewerkers zich bevinden.

Paul de Groot, werkzaam in de reisbranche, geeft aan dat er nog een probleem is waar organisaties vaak mee kampen: "Organisaties weten vaak niet wat de gegevens zijn van de naasten van de medewerkers. In een eventueel noodgeval zou dit slecht uitpakken en zal het bedrijf moeilijk contact kunnen opnemen met de naasten." De Groot geeft daarom vijf praktische tips om problemen tijdens de reis te voorkomen.



Benieuwd naar de tips? Lees ze op Brisk Magazine.


Bron: Brisk Magazine
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Zakenreiziger wil goedkoop en vriendelijkheid
 Zakenreiziger is gestrest
 Inkopers en boekers hekelen woud aan toeslagen
 Social media ook belangrijk voor de travel manager
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10