zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Sinterklaas heeft meer ruimte in zijn portemonnee

19 november 2015 - Er is kennelijk veel meer ruimte in de portemonnee van Sinterklaas., zo blijkt uit de online aankopen voor geschenkjes aan personeel of klanten. Sinterklaas staat voor wie zoet is krijgt lekkers.

"Wij zien een enorme toename van bedrijven die hun personeel of klanten iets lekkers gunnen met het Sinterklaasfeest. Zoetigheid staat nog steeds hoog genoteerd," stelt Adriaan Koppens, directeur van Fortune Factory. "De  gezelligheid en de waardering winnen het van de zuinigheid die de afgelopen jaren de boventoon voerde. Delen maakt gelukkig en daar staat Sinterklaas voor."



Letters
De meest favoriete lekkernij is toch wel de chocoladeletter, maar ook de banketletter staat hoog in de top zeven van bestelde lekkernijen. Sinterklaas is, ondanks alle discussies, nog steeds de populairste aanleiding om collega’s of relaties een kleine persoonlijke attentie te geven.
Uit verkoopcijfers blijkt dat de besteding met 80 procent is toegenomen bij bestaande relaties en ruim 30 procent van de bedrijven die een aantal jaren geleden afzagen om budgettaire redenen nu weer kiezen voor persoonlijke attenties. Sinterklaasgeschenkjes vallen in de smaak. Dat blijkt.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Vier redenen waarom het nieuwe werken beter is
 Skillspaspoort gaat cv vervangen
 “Digitale les heeft positieve invloed op prestaties leerlingen”
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Onderzoek wijst uit: Sinterklaas is een vrouw
 Hoe krijgt u korting op online Sinterklaasaankopen? Vijf tips
 Medewerker wil geen gedicht van manager
 Stijgende trend verkoop Sinterklaaspakketten
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing
Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mailings beter aansluiten op je lezerspubliek en om die reden betere ratio’s scoren, maar waar moet je beginnen? Laat dit Spotler white paper je inspireren en op weg helpen.
Download het white paper
 
Lees verder
Geregistreerde Nederlandse elektrische auto's groeit alsmaar door
reacties
(Wanneer) geven we elkaar weer een hand? (1) 
Digital nomad heeft behoefte aan persoonlijk contact met community (2) 
Autobezit voor Nederlanders nog belangrijker in coronatijden (1) 
Helft Nederlanders nog nooit overgestapt van autoverzekering (1) 
Helft bedrijven heeft moeite met datamanagement (1) 
Ook Renault en Nissan snijden in prijzen elektrische auto's (1) 
Vier op de tien vinden klantenservice financiële dienstverleners ondermaats  (2) 
top10
Pandemie heeft drastische gevolgen voor werk en inkomen Millennials en Generatie Z
Iedereen aan de slag, aan de slag voor iedereen
Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?
De toetsstenen voor leiderschap in vier criteria
De onstuitbare opmars van de barcode in het dagelijks leven
Wat zijn de regionale gevolgen van corona?
Platform de Toekomst van Arbeid geeft boost aan hervormingen werken, leren en sociale zekerheid
Nauwelijks beweging in de luchtvaart in mei
CEO’s moeten technologie in hun DNA hebben om succesvol te zijn
Thuiswerker is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity
meer top 10