zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Sinterklaas heeft meer ruimte in zijn portemonnee

19 november 2015 - Er is kennelijk veel meer ruimte in de portemonnee van Sinterklaas., zo blijkt uit de online aankopen voor geschenkjes aan personeel of klanten. Sinterklaas staat voor wie zoet is krijgt lekkers.

"Wij zien een enorme toename van bedrijven die hun personeel of klanten iets lekkers gunnen met het Sinterklaasfeest. Zoetigheid staat nog steeds hoog genoteerd," stelt Adriaan Koppens, directeur van Fortune Factory. "De  gezelligheid en de waardering winnen het van de zuinigheid die de afgelopen jaren de boventoon voerde. Delen maakt gelukkig en daar staat Sinterklaas voor."



Letters
De meest favoriete lekkernij is toch wel de chocoladeletter, maar ook de banketletter staat hoog in de top zeven van bestelde lekkernijen. Sinterklaas is, ondanks alle discussies, nog steeds de populairste aanleiding om collega’s of relaties een kleine persoonlijke attentie te geven.
Uit verkoopcijfers blijkt dat de besteding met 80 procent is toegenomen bij bestaande relaties en ruim 30 procent van de bedrijven die een aantal jaren geleden afzagen om budgettaire redenen nu weer kiezen voor persoonlijke attenties. Sinterklaasgeschenkjes vallen in de smaak. Dat blijkt.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Recruiter denkt dat kandidaten vaardigheden op cv overdrijven
 Vier vereisten voor een efficiënt datacenter
 ‘Positief verband tussen stakeholdergericht leiderschap en betere financiële bedrijfsprestaties’
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Onderzoek wijst uit: Sinterklaas is een vrouw
 Hoe krijgt u korting op online Sinterklaasaankopen? Vijf tips
 Medewerker wil geen gedicht van manager
 Stijgende trend verkoop Sinterklaaspakketten
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Tips om meer uit e-mail te halen met een CRM-koppeling
Wil je je in 2020 meer focussen op klantengagement? Dan heb je zowel een CRM- als een email marketingsysteem nodig. In dit white paper legt Spotler uit waarom een koppeling zo waardevol is én hoe je dit goed aanpakt. Benieuwd naar de tips?
Download white paper
Lees verder
Personeel inwerken met behulp van een onboard-programma
Waarom kiezen voor een agile werkwijze bij de ontwikkeling van software
Het belang van een goede online marketing partner
reacties
Onbekend maakt onbemind (1) 
Geef uw jaaromzet nog een extra boost met inzet van data  (1) 
De kunst van het complimenteren (4) 
Eén op acht werkenden vindt dat organisatie prima zonder printer kan (2) 
Helft Nederlanders ziet op tegen functioneringsgesprek (1) 
Soft Skills: programmeur moet teamspeler zijn, salesmedewerker coole kikker  (1) 
Loonafspraken voor 2020 hoger dan 2019 (1) 
top10
Waar kandidaten zich aan storen tijdens een sollicitatiegesprek
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beďnvloeden
De top-100 snelst groeiende beroepen van de toekomst: Mensenwerk blijft groeien
Posities in zorg overheersen in top tien snelst groeiende banen
Dit jaar nog geen advertenties op WhatsApp
Duurzame kijk op HRM oplossing voor burn-outklachten?
Bedrijven plukken steeds vaker voordelen van mobiele CRM-apps
Ziekenhuizen schieten tekort op digitale toegankelijkheid
Meerwaarde creëren uit menselijk kapitaal met ISO-norm
Nederland ideale vestigingsplek dankzij digitale infrastructuur
meer top 10