zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Digitale reclame verovert nu ook de straat

24 maart 2015 - In de afgelopen jaren is digitale reclame in een rap tempo gegroeid. Nu er miljarden euro's aan digitale reclame worden uitgegeven om consumenten op onder meer de desktop en hun mobiel te bereiken, verovert digitale reclame nu ook de straat.

Dat er veel digitale reclame ingezet wordt via desktop en mobiele devices is niets nieuws. Echter wordt digitale reclame steeds breder ingezet.



Interactie
Door middel van de digitale inzet, ontstaan er eindeloos veel meer mogelijkheden om interactie tussen passant en abri te benutten. De ontwikkelingen staan nog in de kinderschoenen, maar marketeers zijn het er over eens dat een groot deel van alle reclame in de komende jaren verder zal gaan digitaliseren.

Big data
Het gebruik van big data speelt daarin een grote rol. Data kunnen worden gebruikt om op het juiste moment, aan de juiste persoon de juiste boodschap te laten zien. Reclame wordt op deze manier intelligenter, waardoor adverteerders hun marketingbudget beter kunnen investeren én consumenten meer relevante reclame krijgen te zien.

"Voor adverteerders is het van cruciaal belang steeds gerichter reclame te kunnen maken. Met digitale reclame kunt u handig gebruik maken van alle data die digitaal beschikbaar is, om op die manier uw reclame zo effectief mogelijk in te zetten. Het is een logische ontwikkeling dat digitale reclame ook de straat verovert, aangezien de kracht van digitaal gecombineerd kan worden met de kracht van het reclamemiddel om veel mensen te bereiken," aldus Joris Toonders van Yonego.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Organisaties: investeer in digitale klantinteractie of mis de boot
 Organisaties hebben e-business nodig om te overleven
  Investeringen in ‘mobile marketing’ topprioriteit voor retailers en merken
 ‘Markt voor digitale bedrijfsopleidingen verdubbelt tot 2018’
 
 
reacties
 
City Promotions  |   | 
25-08-2015
 | 
16:47 uur
Het is erg interessant om te weten welke doelgroep zich waar bevind. Je wordt natuurlijk wel enigszins belet door privacyissues.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10