zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Surprises maken zorgt voor de nodige stress

28 november 2013 - Het maken van een surprise brengt bij veel Nederlanders de nodige stress met zich mee. Vorig jaar waagde achttien procent zich nog aan het maken van surprises, terwijl twaalf procent  van de Nederlanders het maken van een surprise als een van de grootste stressfactoren ervaart. Dat stelt NTI.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Explosieve groei in volume mobiele aankopen rond feestdagen verwacht
 Nederlander ontvlucht kerststress
 Vijf tips om dit jaar NIET te werken tijdens de kerstvakantie
 Kerstmis leidt tot reflectie, ook op carrière
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10