zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Social Business trend zet door in 2013

22 januari 2013 - In 2013 gaat Social Business een steeds grotere rol spelen binnen het bedrijfsleven. Dat constateert Projectplace. Een organisatie is een Social Business wanneer het zakelijke uitdagingen en kansen aangaat met behulp van social media platforms, waardoor medewerkers, klanten en leveranciers worden aangemoedigd om samen te werken.

Er kan gebruik worden gemaakt van diverse social features, zoals social planningstools, like-buttons en chatmogelijkheden binnen projecten. De goede samenwerking en grotere verantwoordelijkheid voor de werknemers die in een Social Business ontstaan, creëren meer betrokkenheid en daardoor hogere productiviteit. 



Online samenwerken
"Projectmatig, online samenwerken is een belangrijk onderdeel van een Social Business," stelt Noel Eckhart, Countrymanager van Projectplace Nederland. "Wij zien groeiende animo in de markt voor deze flexibele, transparante manier van werken. Steeds meer organisaties zien in dat het werken met social features grote voordelen kan bieden op het gebied van productiviteit en efficiëntie. Daarnaast is betrokkenheid van werknemers de sleutel tot succes in 2013. Het wordt een uitdagend jaar, één waarin organisaties hogere productiviteit met minder resources goed kunnen gebruiken. Om vertrouwen en betrokkenheid te creëren, kunnen organisaties niet meer onder de ontwikkelingen op het gebied van Social Business uit."

Meer informatie over Social Business trends en betrokkenheid in 2013 is te vinden in deze whitepaper.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 U heeft een social media beleid. Tijd voor training!
 Mix mobiel, cloud en social nodig in 2012
 Recruitment met een social aanpak
 Klantenservice nog niet klaar voor mobiel en social media
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10