zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zakenreiziger kan niet zonder smartphone

4 juli 2011 - Een derde van alle frequente reizigers gebruikt hun mobiele telefoon voor het boeken van vluchten. Dit blijkt uit onderzoek van Amadeus onder bijna 3.000 reizigers wereldwijd. 33 procent van de frequente vliegtuigpassagiers boekt tickets via hun smartphone, vergeleken met zestien procent van de ‘gewone’ reizigers.

Aziatische en Noord-Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen zijn het meest actief in het aanbieden van diensten via de mobiele telefoon, zoals inchecken, boeken en vluchtschema’s. Europese en Latijns-Amerikaanse carriers hebben een minder uitgebreid aanbod van mogelijkheden. 



Extraatjes
Slechts 1,4 procent van de consumenten gebruikt hun gsm voor het boeken van nevendiensten, zoals een stoel met meer beenruimte. Desalniettemin hebben maatschappijen in Scandinavië en het Midden-Oosten aangegeven dat ze de komende zes maanden dergelijke functionaliteiten zullen introduceren, onder andere het aanschaffen van maaltijden en toegang tot lounges.


Bron: Zakenreis.nl
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Kwart bedrijven heeft meer mensen ontslagen als gevolg van de coronacrisis
 Bumperkleven en smartphone grootste ergernis in het verkeer
 Bestuurders kunnen aansprakelijk zijn bij het aangaan van overeenkomsten
 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 Smartphone-gebruiker kiest voor Android
 Nooit meer in de file, nooit meer te laat, altijd productief
 Eigen smartphone en tablet mogen mee naar het werk
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Plan van Aanpak: 3 stappen voor meer e-mail marketingsucces
In dit white paper / Plan van Aanpak legt Spotler uit hoe je 1) je doelen en doelgroepen in kaart brengt, 2) met welke middelen je je doelen en doelgroepen bereikt en 3) wie het uitvoert en wanneer. Download het handige document, inclusief checklist.
Download het Plan van Aanpak
Lees verder
Zo maak je een indrukwekkende online bedrijfspresentatie
reacties
Tien suggesties voor meer 'fun' op de werkplek (1) 
Bouw-cao zet aan tot fraude (1) 
Topmanagers vergaderen 100 procent van hun tijd (1) 
Manager moet werknemer los kunnen laten (4) 
Horeca start glimlachcursus voor medewerkers (1) 
Tips om online de perfecte werknemer te vinden (1) 
'Beleggers hebben binnen 3 tot 6 jaar hun geld terug' (1) 
top10
Van smart tv tot speelgoedpop: deze apparaten in huis bespioneren u
Nederlandse hackers nemen laptops over door ernstige kwetsbaarheden in Zoom
Een op zes mannen vindt dat partner te veel verdient
De favoriete vakgebieden van oud-horecapersoneel
Corona-versoepelingen in aantocht, maar bordspellen onverminderd populair
Kwart bedrijven heeft meer mensen ontslagen als gevolg van de coronacrisis
Jongere vindt werkgever verantwoordelijk voor de gezondheid van medewerkers
DDoS-aanvallen in 2020 krachtiger, complexer en langer
Door pandemie meer behoefte aan duurzame en flexibele mobiliteitsoplossingen
Medewerker overschat zichzelf in het herkennen van cyberincidenten
meer top 10