zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zakenreiziger neemt veel vaker de trein

27 mei 2011 - De trein wordt onder zakenreizigers op de afstanden tot circa 600 kilometer steeds populairder. Uit onderzoek van ATPI blijkt dat de afgelopen drie jaar op de trajecten naar Frankfurt, Londen en Parijs beduidend vaker voor de trein is gekozen.


Bron: Zakenreis.nl
 
 Doorsturen   3 reacties  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nooit meer in de file, nooit meer te laat, altijd productief
 Treinforens is gestresster dan gevechtspiloot
 Hoge olieprijs schadelijk voor zakenreizen na 2011
 Londen is populairste zakelijke bestemming
 
 
reacties
 
Nout Wakens  |   | 
29-05-2011
 | 
14:43 uur
Geef mij toch gewoon maar het vliegtuig. De trein heeft bij mij nog steeds een negatief imago.
arvel  |   | 
30-05-2011
 | 
11:06 uur
Het klopt.
Ik neem ook veel vaker de trein, zeker voor kortere afstanden.

Inclusief aanrijtijdnaar Schiphol vanuit Hilversum, -parkeren en inchecken, en de reistijd van het vliegveld ter plekke naar het centrum van de stad (waar ik meestal moet zijn) kan ik effectiever naar Frankfurt of Parijs met de trein.
S.C.  |   | 
1-06-2011
 | 
08:08 uur
Hallo Nout,

Waarom geeft de trein voor jou een negatief imago?... ... want wat als je nog geen rijbewijs hebt?


REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10