zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Online koper geeft liever geen persoonlijke gegevens prijs

2 februari 2011 - Onderzoek van Klarna bevestigt dat veel mensen het nog steeds niet veilig vinden om via internet persoonlijke gegevens prijs te geven. Bovendien hebben consumenten het product liever eerst in handen, voordat zij tot de aankoop overgaan. Dit kan een reden zijn waarom consumenten nog altijd minder online kopen dan in de winkel.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nederlander shopt regelmatig tijdens werktijd
 Tips om veilig online te shoppen tijdens werktijd
 Uw persoonlijke gegevens liggen zomaar op straat
 Sociale netwerken, shoppen en video´s leggen netwerk plat
 
 
reacties
 
Markt Togt  |   | 
2-02-2011
 | 
21:14 uur
Eigenlijk ook wel logisch. Vaak is het niet duidelijk waar de persoonlijke gegevens allemaal voor gebruikt gaan worden. Voor je het weet wordt je weer ''gestalked'' door energie en/of telefonie aanbieders.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10