zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Liggende voorburen grootste irritatie tijdens vliegreis

11 augustus 2010 - 'Wat is uw grootste irritatie tijdens het vliegen?' Deze vraag heeft World Ticket Center deze week gesteld in een telefonisch onderzoek aan 500 klanten. Met stip op nummer een staat 'Passagiers die hun stoel zonder aankondiging in de ligstand zetten’. Maar liefst 23 procent noemt dit zijn grootste irritatie tijdens het vliegen.

De lijst wordt aangevoerd door 'Huilende kinderen' (vijftien procent), 'Schoppen tegen de stoel in de rug' (twaalf procent), 'Stinkende medepassagiers' (elf procent), 'Weinig beenruimte' (negen procent), 'Onhygiënische toiletten' (acht procent), 'Passagiers die onmiddellijk opstaan na de landing, terwijl het lampje riemen vast brandt' (zes procent) 'Passagiers die klappen na een landing (vijf procent), 'Slecht kunnen slapen in een vliegtuigstoel' (vier procent) 'en overige irritaties' (zeven procent). 



Huilende kinderen
Opvallend is dat de klanten die 'Huilende kinderen' als grootste irritatie noemen bijna allemaal kinderloos zijn. " Onze ondervraagde klanten die kleine kinderen hebben, irriteren zich wel degelijk aan huilende kinderen, maar kunnen het naar eigen zeggen niet maken om dit als grootste irritatie te noemen, aangezien hun eigen kinderen deze irritatie ook veroorzaken tijdens een vliegreis. Het percentage klanten dat zich het meeste irriteert aan 'Huilende kinderen' ligt dus in werkelijkheid een stuk hoger," aldus Rémi Wouters, Marketing Manager.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Beperking vliegverkeer leidt tot toename videoconferentie
 Veel managers hebben vliegangst
 Minder zakenreizen door geldgebrek
 Negen mythes over privévliegtuigen ontmaskerd
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10