zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

CEO's besteden meer aandacht aan communicatie

15 november 2002 - CEO's in de Verenigde Staten besteden dit jaar meer tijd en geld aan interne en externe communicatie dan voorheen. Niet alleen externe communicatie wordt serieuzer genomen, ook het intern communiceren met de eigen medewerkers.

Dat komt voort uit het besef dat merkenopbouw in steeds grotere mate van binnenuit moet gebeuren.



Interviews
Dat blijkt uit onderzoek van PRWeek en Burson-Marsteller, waarvoor 192 CEO's werden ondervraagd. 61 Procent gaf aan meer tijd in interne communicatie te investeren dan vorig jaar. 62 Procent zei meer tijd aan externe communicatie te besteden dan vorig jaar, bijvoorbeeld door meer interviews te geven.


Bron: Communicatie Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10