zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Word lid van de Klanten Wegjaag Club

13 november 2002 - Welke marketeer of verkoper vindt zichzelf nu niet klantgericht? Gek genoeg denken klanten er vaak anders over. Kennelijk zit dit onderwerp in een impasse. Hoe hier uit te komen?

De oplossing biedt Guido Thys, docent Marketing aan de Business School Nederland, voorzitter van de Stichting Humor en oprichter van de Klanten Wegjaag Club.



Certificaat van onvermogen
Leden van deze club kunnen maar op één manier hun lidmaatschap opzeggen, namelijk door een Actiepakket –'een feilloos instrument voor communicatie en het motiveren van medewerkers'- te implementeren. Organisaties die dit traject met succes doorlopen, ontvangen een Certificaat van Onvermogen wegens een te hoog gehalte aan klantgerichtheid. Het behalen van dit certificaat is het voornaamste doel van de club, omdat, aldus Thys 'Op deze manier talloze niet-bedreigende humoristische elementen worden geïn-troduceerd waardoor klantgerichtheid weer bespreekbaar wordt.'

Klantonvriendelijke website
Heeft u de pest aan klanten? Bezoek dan www.klantenwegjagen.nl. Geheel in lijn met de doelstellingen van de Wegjaagclub heeft u nog niks aan de site. Als u meer wilt weten moet u een mailtje sturen naar Thys. Toch maar even doen misschien...

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10