zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Populariteit CRM groeit

18 september 2002 - Steeds meer bedrijven doen aan Customer Relationship Management (CRM). Volgens een onderzoek van het vakblad ITcommercie en Magis Marktonderzoek registreert 66 procent van de Nederlandse bedrijven klantcontacten, en maakt deze gegevens voor alle medewerkers toegankelijk.

Vorig jaar lag dat percentage nog op zestig.



Zonder CRM-software
Veel bedrijven kopen geen speciale software voor CRM, maar maken gebruik van bestaande adresboeken zoals Windows Outlook. Een kwart van de ondervraagde bedrijven overweegt het komende jaar speciale CRM-software aan te schaffen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10