zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Responseverdubbeling door combinatie Direct Mail en internet

18 augustus 2002 - Direct Mail en internet kunnen elkaar zeer effectief aanvullen. Bij Direct Mail is het doel zoveel mogelijk response te genereren. Door het toevoegen van een 'digitale' antwoordkaart kan de response op een mailing verdubbeld worden.

Dat stelt Target Interactive Communication.



Actiesite
Voorwaarde is wel dat de potentiële respondent niet naar de corporate site wordt geleid, maar naar een actiesite, die voldoet aan dezelfde do's and don'ts van een traditionele antwoordkaart. Bedrijven zijn tot nu vaak geneigd alleen een algemeen webadres te vermelden. De (potentiële) klant moet dan maar zien hoe hij kan reageren.


Bron: Adfo Direct
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10