zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Jongerenvoorkeuren 2002: What's hot & what's not?

16 juli 2002 - Nike is uit, Bennetton ook. 'Pure' en 'authentieke' merken zijn in. Dat zijn enkele bevindingen van het X-Plorer Panel Immersion 2002 onderzoek onder jongeren uit Argentinie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, China, de VS, Rusland en Nederland.

Daarin worden de merkenvoorkeuren van jongeren onderzocht.



Voorschrijven
De jongeren hebben niet iets tegen merken in het algemeen, maar wel iets tegen merken die hen iets voorschrijven, zoals Bennetton. Hun sympathie ligt anno 2002 vooral bij authentieke merken met traditie.

What's hot and what's not volgens jongeren?

Hot
  • Le Coq Sportive
  • New Balance
  • Williams
  • Fanta Pomelo
  • MP3
  • Smirnoff Ice
  • Chup a Chups
  • Vissen
  • Guus Hiddink

    Not
  • Nike
  • Bennetton
  • Mars
  • McDonald`s
  • Chatten
  • 7Up
  • Longneck Breezer
  • Mike Tyson

  •  
     Doorsturen   Reageer  

     

    Laatste nieuws

     Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
     Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
     Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
     
     
     
    reacties
     
    Er zijn nog geen reacties.

    REAGEREN

    Naam:
    Emailadres:
    URL: (niet verplicht) http:// 
     
    Reactie/Opmerking:
    Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
     
    Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
    Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
    reacties
    Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
    ‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
    Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
    Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
    Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
    Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
    Mind your data (1) 
    top10