zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Jongerenvoorkeuren 2002: What's hot & what's not?

16 juli 2002 - Nike is uit, Bennetton ook. 'Pure' en 'authentieke' merken zijn in. Dat zijn enkele bevindingen van het X-Plorer Panel Immersion 2002 onderzoek onder jongeren uit Argentinie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, China, de VS, Rusland en Nederland.

Daarin worden de merkenvoorkeuren van jongeren onderzocht.



Voorschrijven
De jongeren hebben niet iets tegen merken in het algemeen, maar wel iets tegen merken die hen iets voorschrijven, zoals Bennetton. Hun sympathie ligt anno 2002 vooral bij authentieke merken met traditie.

What's hot and what's not volgens jongeren?

Hot
  • Le Coq Sportive
  • New Balance
  • Williams
  • Fanta Pomelo
  • MP3
  • Smirnoff Ice
  • Chup a Chups
  • Vissen
  • Guus Hiddink

    Not
  • Nike
  • Bennetton
  • Mars
  • McDonald`s
  • Chatten
  • 7Up
  • Longneck Breezer
  • Mike Tyson

  •  
     Doorsturen   Reageer  

     

    Laatste nieuws

     Kennis en vaardigheden van werknemers nog te weinig benut
      Nederlandse zakenvrouw Joëlle Dinnage finalist International Business Excellence Awards 2019
     Big Tech domineert overzichten van grootste merken
     
     
     
    reacties
     
    Er zijn nog geen reacties.

    REAGEREN

    Naam:
    Emailadres:
    URL: (niet verplicht) http:// 
     
    Reactie/Opmerking:
    Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
     
    Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
    advertorial
    Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
    Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
    Lees verder
    Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
    Verleid en behoud talent met een multifunctionele werkomgeving
    reacties
    Meer Nederlanders lossen hypotheek af (1) 
    Voor het eerst minder werklozen dan voor crisis (1) 
    Kia Stinger GTS (1) 
    Zeven seo factoren die óók in 2019 werken (1) 
    Drie handige kantoorapps in 2019 (1) 
    Tesla Model 3 met 4% bijtelling (3) 
    Wintersporters laks met sneeuwkettingen (1) 
    top10
    De strijd tegen plastics: hoe beleggers kunnen bijdragen aan veranderingen
    Meer vrouwen nodig voor de digitale vooruitgang van Nederland
    Dit kunnen managers leren van gaming
    Bijna driekwart van de werknemers durft zich niet ziek te melden vanwege hooikoorts
    Samen werken aan de toekomst van werken
    Griepgolf kost dit jaar ‘slechts' 750 miljoen euro
    Voor het eerst minder werklozen dan voor crisis
    Digitalisering zorgt in Nederland voor meer banen dan in buurlanden
    Alles transactie Managementboek van het jaar 2019
    Koester hoge verwachtingen, zonder iets te verwachten
    meer top 10