zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Jongerenvoorkeuren 2002: What's hot & what's not?

16 juli 2002 - Nike is uit, Bennetton ook. 'Pure' en 'authentieke' merken zijn in. Dat zijn enkele bevindingen van het X-Plorer Panel Immersion 2002 onderzoek onder jongeren uit Argentinie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, China, de VS, Rusland en Nederland.

Daarin worden de merkenvoorkeuren van jongeren onderzocht.



Voorschrijven
De jongeren hebben niet iets tegen merken in het algemeen, maar wel iets tegen merken die hen iets voorschrijven, zoals Bennetton. Hun sympathie ligt anno 2002 vooral bij authentieke merken met traditie.

What's hot and what's not volgens jongeren?

Hot
  • Le Coq Sportive
  • New Balance
  • Williams
  • Fanta Pomelo
  • MP3
  • Smirnoff Ice
  • Chup a Chups
  • Vissen
  • Guus Hiddink

    Not
  • Nike
  • Bennetton
  • Mars
  • McDonald`s
  • Chatten
  • 7Up
  • Longneck Breezer
  • Mike Tyson

  •  
     Doorsturen   Reageer  

     

    Laatste nieuws

     Werkzoekenden geloven in meerwaarde van video bij solliciteren
     Hoe werkt dat eigenlijk, het structureren van ongestructureerde data?
      Ontslagen? Liever een baan dichtbij dan hoger loon
     
     
     
    reacties
     
    Er zijn nog geen reacties.

    REAGEREN

    Naam:
    Emailadres:
    URL: (niet verplicht) http:// 
     
    Reactie/Opmerking:
    Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
     
    Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
    advertorial
    Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
    Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
    Lees verder
    Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
    Succesvol je geld beleggen? Doe het online!
    reacties
    Shell meest favoriete werkgever in 2018 (1) 
    Vijf tips voor de inrichting van de werkplek van de toekomst (1) 
    Gebrek aan digivaardigheid op de werkvloer staat vooruitgang in de weg (3) 
    Rente omhoog, lenen wordt duurder (1) 
    Europese banken blind voor impact fintechs (1) 
    50 procent Nederlanders heeft wel eens collega gedatet (1) 
    Werkgever wil rol spelen bij ongezonde levensstijl medewerker  (3) 
    top10
    Rente omhoog, lenen wordt duurder
    Hoe bouwt u aan een succesvolle bedrijfscultuur?
    Tips om uw kantoortuin optimaal te benutten
    Uitrol 5G onzeker door gaten in glasvezelinfrastructuur
    De belangrijkste technologietrends voor 2019
    Pensioenfondsen maken goede start in 2019
    Shell meest favoriete werkgever in 2018
    Banken hebben online gegevenstransport onvoldoende beveiligd
    Smart home markt groeit tot 1,7 miljard euro
    Ontslagen? Liever een baan dichtbij dan hoger loon
    meer top 10