zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Hoe jaagt u klanten weg van uw website?

20 juni 2002 - Vindt u het allemaal een beetje te lastig al die bezoekers op uw website? Gaat de omzet door het dak? En stroom het geld met scheppen binnen? En wilt u het een ietsje pietsje rustiger aan doen?

Vindt u het allemaal een beetje te lastig al die bezoekers op uw website? Gaat de omzet door het dak? En stroomt het geld met scheppen binnen? En wilt u het een ietsje pietsje rustiger aan doen? Dan hebben wij een aantal tips die u niet mag missen, ze werken gegarandeerd:



1. Maak veel reclame voor uw website en laat dan slechts een pagina zien met het gehate "under construction" teken.

2. Ontwerp uw site met een licht gele achtergrond en plaats er vervolgens van die piepkleine witte lettertjes op.

3. Overdrijf bij het beschrijven van de aangeboden producten en diensten. Uw klanten zullen vast en zeker geloven dat u de best mogelijke kwaliteit levert tegen de allerlaagste prijzen.

4. Beloof veel meer dan u waar kunt maken. Beloof ze het paradijs en geef ze de hel. En lever de producten veel te laat af.

5. Uiteraard beantwoordt u vanaf nu ook geen e-mailtjes meer, dat is allemaal veel te lastig en stel de telefooncentrale zo in dat niemand er wijs uit kan worden.

6. Deze tip kost iets meer moeite, maar succes is verzekerd: bestook nieuwsgroepen, forums en bulletin boards met uw wervende teksten.

7. Last but not least: doe aan spam. Want wie wil er nou geen e-mail ontvangen?

Dit mag allemaal een beetje belachelijk klinken. Helaas zijn er nog steeds zat websites die zich schuldig maken aan een of meer van deze 7 doodzonden tegen goed koopmansschap. Als u daarentegen wel een beetje succes kunt gebruiken doet u precies het omgekeerde. Een succesvolle website ontwikkelen is geen eenvoudige klus, er is volhardendheid, toewijding, testen en een portie geduld voor nodig om het allemaal goed voor elkaar te krijgen.


Bron: a href="http://www.ecommerce-guide.com"target="_blank">eCommerce-guide.com
 
 Doorsturen   2 reacties  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Elephant Responsive Webdesign  |   | 
7-03-2014
 | 
16:50 uur
Erg vermakelijk om dit artikel te lezen. Als men kijkt naar welke factoren nu rekening gehouden moet worden ten opzichte van 2002, bizar wat een verschil!
Jac  |   | 
10-03-2014
 | 
14:50 uur
Zelf vind ik web-sites die eerst het hemd van mijn lijf vragen tamelijk remmend.
Als ik bv. verplicht word om met Facebook in te loggen of een account aan te maken, om eenvoudige informtie op te vragen, dan haak ik af.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10