zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Zakelijk sms in de lift

7 september 2007 - Volgens een onderzoek van AT Kearney gebruiken steeds meer bedrijven in de VS het fenomeen SMS als een van de primaire vormen van communcatie met klanten en medewerkers. Naar verwachting zullen hierdoor dit jaar meer 1,4 miljard zakelijke SMSjes verstuurd worden, een verdubbeling ten opzicht van een jaar geleden.

Voorbeelden


Het bericht spreekt van diverse voorbeelden waarbij monteurs hun afspraken via SMS ontvangen of waarbij buitendienstmedewerkers die informatie, data of zelfs orders verzamelen en die nu direct via SMS berichten doorspelen aan hun backoffice in plaats van fax of telefoon.


Bron: MobileCowboys.nl
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Blijf online veilig en verander uw wachtwoorden
 Minder negatieve vooroordelen rondom werkloosheid ten gevolge van de coronacrisis
 Acht cybersecurity trends voor 2021
 

Gerelateerde nieuwsitems

 De zeven meest nutteloze functies op de mobiele telefoon
 Mobieltjes leiden tot irritatie en stress bij werknemers
 Zakelijk gebruik van SMS neemt toe
 Nieuwe SMS-dienst voor de snelle zakenman
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Ook thuis kun je gebruik maken van zakelijk internet
Welke auto’s behouden hun waarde het meeste?
reacties
Digitale tools zorgen voor minder werkstress (1) 
Vrouwen in leidinggevende posities hebben meer vertrouwen in omgang met crises dan mannen (1) 
Een op drie Nederlanders verwacht dit jaar minder Black Friday-aankopen te doen (1) 
Berlijn populairst bij foodies, Ibiza nummer één onder hippe vogels (1) 
Werknemer wil niet terug naar werksituatie zoals vóór COVID-19  (1) 
Kijken, kijken en niet kopen (1) 
‘Veiliger en slimmer werken’ bovenaan agenda IT-afdeling (1) 
top10
Eén op de drie organisaties overweegt thuiswerkvergoeding
Dankzij lockdown beseft werkend NL het belang van altijd blijven leren
Focus op flexibele planning en versnelde innovatie
Ninja teamcoaching, proactief en ‘onzichtbaar’
Hoge uitstroom sociaal domein: het gaat niet alleen om het salaris
Vrouwen in leidinggevende posities hebben meer vertrouwen in omgang met crises dan mannen
Slechts één op de drie werknemers is veerkrachtig genoeg
Een op drie Nederlanders verwacht dit jaar minder Black Friday-aankopen te doen
Werkzoekers hebben hekel aan schrijven motivatiebrief
De tien ingrediënten van elk succesvol project
meer top 10