zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Online adverteren blijft groeien in Europa

22 mei 2002 - De markt voor online-advertenties in Europa is in 2007 goed voor 6,4 miljard euro. Dat blijkt uit onderzoek van Forrester Research.

In Nederland spenderen bedrijven dan 298 miljoen euro aan internetadvertenties, ofwel 7,6 procent van het totale reclamebudget.



Email en sponsoring
Het Verenigd Koninkrijk en Duitsland nemen met respectievelijk 1,5 en 1,4 miljard euro samen het leeuwendeel voor hun rekening. Zweden en Noorwegen geven relatief het meest uit aan online-adverteren in 2007, met omgerekend 36 euro per inwoner. Naast banners kiezen bedrijven voor e-mailacties, sponsoracitviteiten en geïntegreerde campagnes in gecombineerde media.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10