zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Internetproject leidt tot echtscheiding

19 augustus 2001 - Een Brits echtpaar dat de verbouwing van hun huis financierde door het bouw-activiteiten live op internet te zetten, moet het succes van hun project met een scheiding bekopen. De website van Louise en Paul Jones waarop dagelijks de voortgang van de verbouwing was te zien, trok honderdduizenden bezoekers.

Bouwfirma's, gereedschapsfabrikanten en decoratiewinkels gaven hen gratis materiaal, zoals bakstenen, zagen, verf, hout en stofferingen in ruil voor reclame op de site.



Een van de mensen die de activiteiten van de Jones' via internet volgde, was echter niet zo zeer geďnteresseerd in de toestand van het huis, als wel in mevrouw Jones zelf. De Amerikaan nam contact met haar op via een chatroom en e-mail, en na enkele gesprekjes bleek het tussen de twee te klikken.

De 32-jarige Louise, moeder van vier kinderen uit een eerder huwelijk, is al op bezoek in de Verenigde Staten geweest, en overweegt zich daar permanent met haar internet-aanbidder te vestigen. Paul Jones is inmiddels ook uit het zo duur verbouwde huis getrokken. Een troost is dat de hele affaire het echtpaar waarschijnlijk toch geen windeieren heeft gelegd, zo heeft de krant The Times zaterdag gemeld. De waarde van de woning is in vier jaar tijd naar verwachting verdrievoudigd in waarde. Het pand levert dankzij de gesponsorde verbouwing circa 1,3 miljoen gulden op.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op vijf luncht het liefst alleen
 Werkende Nederlander: 'Alleen kans op loonsverhoging door van baan te veranderen'
 Werkgever trekt personeel over streep met ‘borrels’ en ‘pingpongen’
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Tips & inspiratie voor je decembermailing [white paper]
December biedt marketeers de kans om iets extra’s te doen met email marketing. Maar juist door alle feestdagen is het een drukke maand, dus waar moet je beginnen? Spotler helpt je op weg met dit vrolijke white paper vol inspirerende mailings!
Download het white paper
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Collectieve zorgverzekering voor uw werknemers
Zakelijke telefoon snel laten repareren: zo ondervind je hier zo min mogelijk last van
Bijdragen aan een beter milieu als ondernemer
reacties
Nog weinig oog voor nieuwe technologie in vacatures financieel specialisten (1) 
Hoeveel tijd verlies je door 100 km/h te rijden? Wij zochten het uit (1) 
Nuttig of tijdsverspilling: wat vindt Nederland van vergaderen? (1) 
Vriendschappen op het werk belangrijker dan salaris (1) 
Zo voorkomt u keuzestress (1) 
5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst (1) 
Vrouwen voorop in de rum-sector (1) 
top10
Vijf Praktische tips voor effectieve verkoopgesprekken
Drie voorbeelden van CEO-fraude in Nederland
Nicoline van Leersum wint vijftiende editie van de Young Captain Award
Organisaties gaan Artificial Intelligence verder opschalen in 2020
Hoe kiest een groeibedrijf tussen vast of tijdelijk personeel?
Meer dan helft cybersecurity-meldingen krijgt niet voldoende aandacht
Hoe behoudt u medewerkers voor de organisatie?
Drie op tien werknemers vinden dat organisatie digitaal achterloopt
Niet-lerende organisatie bestaat over tien jaar niet meer
Perry van der Weyden is CIO of the Year 2019
meer top 10