zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Marketingtrends in 2002: meer communicatie en emotie

25 maart 2002 - 2002 brengt op het gebied van marketing weinig revolutionaire vernieuwingen. Meer communicatie met afnemers en meer emotie, dat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de nabije toekomst.

Dat meldt Marketing Online op gezag van het tijdschrift Absatzwirtschaft.



Communicatie
Multichannelbenaderingen (inclusief internet) zullen toenemen, aldus het tijdschrift. Merkfabrikanten zullen meer energie gaan steken in het effectief communiceren met hun afnemers, bijvoorbeeld door gerichte acties, demonstraties op de winkelvloer en door verpakkingen in te zetten als communicatiemedium.

Emotie
Verder komt er meer aandacht voor emotie. Elke business wordt showbusiness. Fabrikanten moeten de consument een complete wereld gaan aanbieden. Op tv zullen de grote shows van weleer terugkeren en er zullen meer programma's worden gemaakt die een gevoelige snaar bij de kijker raken of die hem aan het lachen maken.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10