zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Succesvolle direct emailings in vijf stappen

24 maart 2002 - E-mail is goedkoop, relatief eenvoudig in te zetten en levert doorgaans een hoger rendement op. Dat blijkt uit onderzoek van VODW Marketing.

In het artikel Meer rendement uit uw e-mailingen wordt onder meer een stappenplan uiteengezet dat een e-mailing tot een succes moet maken.



1. Opgeven: zorgen voor een kwalitatief adressenbestand en permissie voor gebruik
2. Ontvangen: een juist moment kiezen voor verzending en ontvangst
3. Openen: de klant verleiden tot openen
4. Actie: een goed aanbod trekt de klant over de streep
5. Transactie: snel en eenvoudig op het aanbod in kunnen gaan


Bron: Adfodirect
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10