zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Mannen kopen meer van flirtende verkoopster

23 maart 2006 - Modewinkels doen er goed aan om hun vrouwelijk personeel een cursus flirten te laten volgen. Bijna een op de drie jonge mannen blijkt eerder bereid te zijn om kleding te kopen wanneer ze sjans hebben met vrouwelijke verkopers.

Dat is een van de conclusies uit een representatief GfK-onderzoek onder 2000 mannen dat is uitgevoerd in opdracht van het modevakblad Textilia.

Onervaren


Een op de acht respondenten gaf aan dat hij bij het winkelen liever geholpen wordt door een onervaren, mooie vrouw dan door een capabele, mannelijke verkoper. Vooral jonge mannen (13 tot en met 24 jaar), zeggen zich makkelijker tot een aankoop te laten verleiden als de verkoopster met hen flirt.

 
 Doorsturen   2 reacties  

 

Laatste nieuws

 Corona zorgt voor makkelijk te benaderen maar moeilijk te werven kandidaten
 Cao-drukte in juni tekent inhaalslag
 Wachten in Zoomvergaderingen kost bijna 8. 000 euro per jaar
 
 
 
reacties
 
Hans Dekker  |   | 
24-03-2006
 | 
08:34 uur

Tja... ik kan me er wel iets bij voorstellen...
sdj  |   | 
19-04-2006
 | 
13:56 uur
ik niet

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Beter omgaan met tijdsdruk door goed timemanagement
Hoe verbeter je de uitstraling van de website van je bedrijf?
reacties
Top Companies waar u kunt bouwen aan uw carričre zijn bekend (1) 
Versoepeling maatregelen vertaalt zich in snelle groei van gewerkte uren bij niet-kantoorbanen  (2) 
Vermogensbeheerders moeten zich richten op klantbehoefte en risicomanagement (1) 
Kosten vermogensbeheer moeilijk te achterhalen (1) 
Finance-afdeling belangrijker geworden door coronacrisis (1) 
Bedrijven zijn niet goed uitgerust om de klantervaring te verbeteren (1) 
Het nieuwe vergaderen  (1) 
top10
Hybride werken: Secure Access Service Edge (SASE)-oplossingen zijn de toekomst
Doorstromer bereid te wachten met aankoop volgende woning door oververhitte huizenmarkt
Digitaal bedrijfsleven uit zorgen over Nederlandse inbreng op de Digital Markets Act
Steeds meer bedrijven bieden ‘burnout-break’ – wacht Nederland nieuwe golf burnouts?
Nederlandse organisaties nemen afscheid van ‘vaste’ pc’s
Een motorhome kopen? Neem de afslag naar een nieuw avontuur!
Respons direct mail met 69 procent toegenomen
Hoe boost je de vitaliteit en verbondenheid van je team(s)?
Het ideale hybride kantoor? Cybersecure!
Welke lessen leren we van corona?
meer top 10