zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Managers zijn fervente helpdesk-bellers

30 januari 2002 - Leidinggevenden maken bovengemiddeld gebruik van helpdesks. Dat blijkt een onderzoek van helpdesk-specialist Touchpaper.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Opgepast: videobellen op eigen (privacy)risico
 Influencers onverminderd in trek bij adverteerders tijdens corona-crisis
 Werkgevers wereldwijd hanteren empathische personeelsaanpak ten tijde van coronacrisis
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Bespaar tijd door je boekhouding online bij te houden
Op deze manieren kun je je werkkapitaal verruimen
Werknemer heeft geldproblemen, is dat jouw probleem als manager?
reacties
Explosieve groei in zoekvolume voor ‘werken op afstand’ (1) 
Philips Lighting gaat Nederlandse hockeyvelden verlichten (1) 
82 procent meer internetoverstappers door thuiswerk-situatie (1) 
Rabobank: Nederlandse economie in recessie (1) 
Zes tips om zo efficiënt mogelijk thuis te werken (1) 
Update: Dure dollar raakt Procter & Gamble (1) 
Drie tips om efficiënt thuis te werken vanwege het coronavirus (3) 
top10
Meer break-ups door thuiswerken
Explosieve groei in zoekvolume voor ‘werken op afstand’
Adviezen voor veilige verbindingen bij thuiswerken
Rabobank: Nederlandse economie in recessie
82 procent meer internetoverstappers door thuiswerk-situatie
Fors meer callcenters in Nederland
Nederlandse marketeer loopt voor op internationale collega’s maar zet niet door
Nederlanders massaal aan de legpuzzel
Meerderheid studenten bereid bij te springen in zorg en distributie
Promotionele branche ziet nog altijd kansen in coronacrisis
meer top 10