zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Stijging online advertising verwacht dankzij porno

9 januari 2002 - In 2002 wordt in Europa naar schatting 2,54 miljard dollar aan online advertising uitgegeven. Het afgelopen jaar was dit nog 1,53 miljard dollar.

Dat stelt het New Yorkse onderzoeksbureau eMarketer.



Het overgrote deel van de reclame betreft porno. Voor de komende jaren voorziet Yankee Group een daling van het aandeel van banners, van 53 procent in 2001 tot veertig in 2006. Onderzoeksbureau Jupiter spreekt van een prijsdaling in de komende jaren tot gemiddeld 20 euro per 1000 views. Toch vinden veel adverteerders enmediabureaus de prijzen op het web nog te hoog. In Nederland stijgt het aantal internetters van 5,2 miljoen in 2001 tot 9,4 miljoen in 2004, zo meent eMarketeer.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10