zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Decision makers lezen De Zaak, Intermediair en De Telegraaf

11 april 2005 - 'Decision makers' (directeuren, managers) lezen vooral het maandblad De Zaak, het weekblad Intermediair en het dagblad De Telegraaf. Dat blijkt uit het DMS 2005-1 van de Stichting Decision Makers Survey (DMS).

Telegraaf


Elke half jaar publiceert de stichting gegevens over het leesgedrag en zakelijke kenmerken van decision makers in Nederland. Van de in totaal circa 1,5 miljoen beslissers en mede-beslissers bereikt De Telegraaf verreweg de meeste, te weten 26 procent. De Telegraaf wordt gevolgd door de Volkskrant, het Algemeen Dagblad (beide 18 procent), Intermediair en De Zaak (beide 16 procent).

Websites
De stichting DMS wordt gevormd door 12 uitgevers van dagbladen en tijdschriften: Audax Media, Elsevier Media Amsterdam, Het Financieele Dagblad, PCM Landelijke Dagbladen, SBP BV – De Zaak, Sdu Uitgevers, Scope Publishing, De Telegraaf, VNU Business Publications, Weekbladpers Tijdschriften, Metro en Quote Media. Het bereik van websites wordt (nog) niet onderzocht.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10