zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Mannelijke klanten gevoelig voor privileges

30 januari 2005 - Een klantenkaart of vaste-klanten-korting zijn goede manieren om mannen aan een winkel te binden. Uit een steekproef die onderzoeksbureau GfK hield onder 1.400 mannen in verschillende leeftijdscategorieen, blijkt dat zij vaak gecharmeerd zijn van de extra aandacht die zij krijgen van de winkelier.

Mailings


Eenderde van de mannen stelt privileges zoals een klantenkaart of een vaste-klanten-korting op prijs. 28 procent vindt het prettig dat de winkelier hem via mailings op de hoogte houdt van nieuwe producten of acties. Maar een grotere groep (33 procent) wil helemaal niet geconfronteerd te worden met dergelijke reclame-uitingen. Dat geldt vooral voor oudere en jongere klanten. Mailings zijn het meest geliefd bij klanten tussen de 35 en 44 jaar.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10