zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Traditionele media steeds minder belangrijk voor reclame

18 januari 2005 - De snelle opkomst van merken als Google, Starbucks en Wal-Mart bewijzen het: grote reclamecampagnes via televisie, radio en print zijn niet langer noodzakelijk om nieuwe merken of producten op een succesvolle manier te introduceren.

Internet


De mediaconsumptie is de afgelopen jaren in hoog tempo veranderd. Internet neemt inmiddels een kwart in van de totale tijd die aan media besteed wordt. Dat is een verviervoudiging ten opzichte van 2000. Internet is daarmee een belangrijke concurrent van televisie geworden.

Gefragmenteerd
Bovendien is de consument van tegenwoordig beter geinformeerd en minder ontvankelijk voor reclameboodschappen.De explosieve groei van het aantal media zorgt ervoor dat het effect van traditionele reclames gefragmenteerd wordt en dat consumenten steeds moeilijker te bereiken zijn.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10