zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie heeft het lelijkste visitekaartje?

14 november 2001 - Reclame Uitgeverij Huib Colijn uit Amsterdam heeft het Lelijkste Visitekaartje van Nederland. Dat blijkt uit de jaarlijkse verkiezing van het blad Incentive.

Het kaartje is te vol, de pasfoto die erop prijkt lijkt uit een politiebericht te komen en de foto's die het kaartje moeten 'opleuken' zijn veel te klein, aldus de jury.



Hoe voller het kaartje, hoe onbeduidender het bedrijf, aldus een van de juryleden. Directeur Huib Colijn van het 'winnende' kaartje vindt zijn business card zelf ook niet echt mooi. Volgens hem wil tegenwoordig iedereen overal wat over te zeggen hebben. In zijn bedrijf heeft het, naar zijn zeggen, twee jaar geduurd voordat iedereen het over eens was wat voor kaartje er moest komen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10