zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nonnen winnen reclameprijs

19 december 2004 - Twee zusters van de nonnenorde Zusters Augustinessen hebben vorige week in Zeist de Pragma Prikkel 2004 in ontvangst genomen. Zij hebben de prijs, die dit jaar voor het eerst is uitgereikt, gekregen voor hun uitvinding 'streetvertising'.

Andere genomineerden waren John de Mol en radio-DJ Rob Stenders.



Donatie
Streetvertising is een 'sociaal verantwoorde manier van adverteren': in ruil voor een donatie kunnen bedrijven op de rug van de jas van een dakloze adverteren. Het idee komt van de zusters en is uitgevoerd door Doorn & Roos Advertising. De zusters kregen de prijs uit van handen van Pragma-voorzitter Joris van Zoelen, die het project 'het meest innovatieve van 2004' noemde. Pragma is de vereniging van onafhankelijke erkende Nederlandse reclame-adviesbureaus.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10