zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Reclamestunt Brand laat weggebruikers schrikken

2 november 2004 - De Limburgse bierbrouwerij Brand stopt met onmiddellijke ingang een promotiecampagne voor een nieuw bierkratje. Het biermerk liet 150 personeelsleden met het nieuwe goudkleurige kratje op hun autodak rondrijden. De ludieke reclamestunt veroorzaakte echter teveel tumult en verkeersonveiligheid.

Vallen


'Hij mag gezien worden', is het motto van de campagne waarmee Brand zijn bier als speciaal en chic probeert neer te zetten. Automobilisten die het Brand-personeel met het zogenaamd vergeten kratje op het dak zagen rondrijden schrokken soms heftig. In de veronderstelling dat het kratje elk moment kon vallen, gingen zij vol in de ankers of probeerden snel om de auto-met-kratje heen te sturen.

Bekeuring
Hoewel het Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) de grap aanvankelijk wel kon waarderen, kregen de bestuurders na reacties van weggebruikers toch een bekeuring.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10