zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Slechte marketing drukt resultaat Coca Cola

29 september 2004 - De nieuwe ceo van Coca-Cola, Neville Isdell, geeft zijn marketingafdeling de schuld van de winstwaarschuwing van het frisdrankmerk. De topman verwerpt de recente prestaties van zijn concern en zweert de reclamecampagnes van Coca-Cola te verbeteren.

Beter begrijpen


Coca-cola moet zijn klanten beter leren begrijpen, vindt Isdell. Ook moet het bedrijf meer vernieuwende ideeën op de markt brengen en beter inspelen op gemaks- en gezondheidstrends, aldus de topman die een nieuwe marketingdirecteur heeft benoemd. Onlangs moest Isdell de winstverwachtingen voor de tweede helft van het jaar fors naar beneden bijstellen. Oorzaken zijn onder meer een slechte Europese zomer en veranderde regels voor statiegeld op blik in Duitsland.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10