zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

STER zendt teveel reclame uit

20 september 2004 - Het reclamebedrijf van Publieke Omroep, de STER, heeft in 2003 te veel zendtijd gebruikt en krijgt daarom van het Commissariaat voor de Media een boete van 81.000 euro. Dat maakte een woordvoerder van de mediawaakhond maandag bekend.

Omlijsting


De reclamezendtijd mag 6,5 procent van de zendtijd van Publieke Omroep beslaan. In 2003 gebruikte de STER 6,4 procent, maar daarbovenop kwam 0,9 procent voor het uitzenden van programmapromo's en de 'omlijsting', de begin- en eindfilmpjes als inleiding en afsluiting van de reclameboodschappen. Met die zendtijd verwierf het bedrijf geen extra inkomsten. Mede daarom legde het commissariaat niet de maximumboete van 135.000 euro op.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10