zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Philips rekent definitief af met 'Let's make things better'

14 september 2004 - Elektronicaconcern Philips meet zich een nieuw imago aan. In plaats van 'Let's make things better', een verzinsel van voormalig topman Cor Boonstra, kiest het concern nu voor zinvolheid en gemak. De nieuwe leus 'Sense and Simplicity' werd gisteren bekend gemaakt door de voltallige Raad van Bestuur van het bedrijf.

Marketing


Philips wil met de omslag meer een marketingbedrijf worden, een voornemen da de onderneming overigens al tientallen jaren heeft. Topman Gerard Kleisterlee denkt nu met de nadruk op eenvoud en zinvolheid de juiste formule te hebben gevonden. Producten moeten gemakkelijk te bedienen zijn, is de kern van zijn boodschap. Volgens Kleisterlee is dat wat consumenten uiteindelijk belangrijk vinden.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Boots .A  |   | 
1-04-2009
 | 
09:32 uur
Draai boonstra eens terug bestuursgebouw naar eindhoven
salaris is salaris zonder extra laat boonstra
zijn te veel gekaapt geld maar eens terug storten door fabrieken te verkopen winst maken betekend minder mensen werk geven
het was toch dat philips fabrieken bouwde om veel mensen werk te geven. nu is het alleen gericht op hoe meer geld de aandeelhouders krijgen des te beter ga zo door kies voor Zinvol en gemak maar met de zorg voor mensen en laat dat vele vele geld maar een rusten
wie kan in zijn leven zoveel geld verkwisten als er nog zoveel mensen in armoede en met lage lonen moeten leven. stop je gaat maar door

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10