zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bol.com vooral succesvol door tv-reclame

18 juli 2004 - Bol.com is de grootste internetwinkel van Nederland. Het succes van Bol is voornamelijk te danken aan de grootscheepse reclamecampagnes in de traditionele media. Prijsvergelijkingssites zoals Kelkoo.nl en ElCheapo.nl zijn nauwelijks een bedreiging.

Direct verkeer


Bij de prijsvergelijkers komt Bol.com er meestal niet als beste uit. Maar dat heeft de groei niet in de weg gestaan. Bij Bol.com is 80 tot 85 procent van de klanten afkomstig van direct verkeer, dat wil zeggen consumenten die direct Bol.com intikken of onder hun bookmarks hebben staan. De overige klanten zijn afkomstig van partnersites.


Bron: MKBnet
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10