zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Omzet internetreclame verdubbelt in eerste kwartaal

24 mei 2004 - Adverteerders hebben in het eerste kwartaal van dit jaar 16 miljoen euro gespendeerd aan reclame op Nederlandse internetsites. Dat is een verdubbeling ten opzichte van dezelfde periode in 2003.

Marktpartijen


Dat blijkt uit cijfers die de Nederlandse tak van het Amerikaanse interactieve advertentiebureau IAB maandag publiceerde. De organisatie baseert zich op gegevens van de belangrijkste marktpartijen op internet, zoals MSN, Adlink (o.a. Managersonline.nl), IP en Tiscali.

Indicatie
Bij de publicatie van de bestedingen in heel 2003, die eveneens een stijging lieten zien, voorspelde directeur Igor Beuker van IAB Nederland al dat de groei dit jaar voortzet. "Deze eerste wapenfeiten zijn een indicatie van een potentieel prachtig jaar", zo zei hij maandag over de kwartaalcijfers.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10