zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Vrouwen van 50+ zijn biggest spenders

14 april 2004 - De markt van vrouwen van vijftig-plus is booming business. Dat schrijft Marketing Online.

Marketeers hebben voor deze big spenders echter maar weinig aandacht.



Niet 'oud' maar 'ouder'
Een klein groepje avantgardemarketeers heeft dat al een tijdlang in de gaten en richt zich met veel succes op het vrouwelijke deel van de babyboomergeneratie. Hun geheim? Ten eerste: ze stellen de mens en niet het product centraal. Ten tweede: ze leggen de nadruk op empathie, niet op rivaliteit. Ten derde: ze schetsen een authentiek beeld van hun doelgroep (assertief, vol zelfvertrouwen en ruimdenkend). Extra tip: nooit praten over 'oud', maar over 'ouder'.


Bron: Marketing Online
 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10