zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Klanten en bedrijven steeds vaker naar geschillencommissies

7 april 2004 - Bij de geschillencommissies voor consumentenzaken zijn vorig jaar 4,5 procent meer klachten ingediend dan in 2002. Aan de commissies zijn in 2003 11.873 nieuwe zaken voorgelegd.

Dat meldt de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) in haar jaarverslag gemeld.



Bindend advies
Klanten en bedrijven die ruzie met elkaar hebben, kunnen bij de commissie aankloppen voor een bindend advies. Vooral over energiebedrijven, de hypotheekverstrekkers en telecombedrijven steeg het aantal klachten. Over de woonbranche en de reissector kwamen er minder klachten binnen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10